Den nattliga bloggaren
Publicerat den

...Ja det är nog jag de, har inte ro förens på kvällarna och innan jag lägger mig. Men de är ju oftast på kvällarna som man börjar att tänka och fundera på saker också. Därför är ju bloggandet så bra att skriva av sig med!
Fan!Zeke sitter och fiser bredvid mig! Ush!!
Inte för att jag har nå specielt på hjärtat nu men ändå.



-Jo ja har tänkt på en sak; varför irriterar sig folk på varandra så lätt nu för tiden?
Tex så har jag hört på flera håll att man reagerar på vad folk skriver på sin FB, typ "Åh vad kallt det är", "Äntligen är det helg!" eller "Nu har jag bakat lussebullar".
Vad ska man skriva för att inte vara dryg eller förutsägbar då? Måste man vara så himla orginell och klämkeck hela tiden?
Man kan väl få anteckna sånt som alla redan vet om man känner väldigt starkt för just det kalla vädret just då. Eller?

Sen finns det ju till och med de som stör sig på att "storbloggarna" är för pigga och rosafluffiga i sina bloggar. Ungefär som att de skönmålar sig och sitt liv för att få andra att må dåligt.
Jobbigt att känna att man mår dåligt för att någon annan har det bra! tycker jag. =Kallas att vara missunsam, de sämsta engenskapen man kan ha tror jag.
Man kan ju inte visa HELA sitt liv i bloggen, så de är klart att man kanske väljer de bra och mysiga bitarna. En "må bra blogg" kanske? Då retar folk sig på att det är FÖR bra... För lite elände? Äh man läser de bloggar man gillar och tar åt sig av lite tips och glädjs med andra, då mår man bättre tror jag!

Nu lite mer bapelsin och äppelthé i min fina fina vit mugg, tända ljus och rosa morgonrock....=)


Så här ser jag ut egentligen minus stjärnorna som jag inte fick bort. haha

Natti



grinchen

vilken fis maskin ;) Och lär säga att stjärnan i pannan va rolig.



Kul att höras igår stumpan <3



Pusss // Grinc-Linda



URL: http://lindasmith.blogg.se/smith


Mamma

Gumman min! Va söt du är med stjärna och allt!!



puss puss

mam.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?