Hemma
Publicerat den

Har jobbat sedan 8 och kom hem för en stund sedan. Var ute med B och lekte med Zekisen och bollen en, stund bara. Hann precis leka klart och komma in innan det började snöa igen!

Jaha Fredag, vad ska man hitta på idag då? Ska nog titta på Eclips som kom i brevlådan idag. WEE!=) Har sparat mig för den filmen, blundat med öron och ögon för att inte få veta någonting innan jag sett den själv!
Älskaded första filmen, tvån var lite seg för man väntade på HONOM hela tiden ju! Älskar både vampyrfilmer och Zombiefilmer trotts att jag blir skiträdd för zombierna kan jag inte sluta titta.
Så tror jag det blir nå i fruktväg till bara, istället för godis. Tyvärr så har jag gjort 2 satser med knäck så vi får väl se om det slinker ner någon till the't senare...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?