Myskväll
Publicerat den

Har vart riktigt skönt att ha en ledig dag! Ätit ostbollar och massa godis! Vi var så smarta att vi hällde upp ostbollarna i en skål för några dagar sedan så de skulle bli så där sega som alla gillar. Jag tittade på Så ska det låta tidigare men B vägrade så det blev data för honom... Sedan satte pudelfnattet igång och jag tror visst att det smittade till B med.
Spela in lite bus här, Jag håller på å garvar ihjäl mig när jag tittar på det. Bilden skakar så för att jag garvar när jag spelar in också...Hahaha


http://www.youtube.com/watch?v=Vmza-HMNiQY

Klicka på länken så kommer du direkt till klippet på youtube. jag kunde inte få in klippet direkt i bloggen...=)
Tänk på att jag smygfilmade B och att han hade hållit på så här ett tag redan när sa att jag skulle "fota Zeke" haha han visste inte att jag filmade!



Lisa

Haha! Fåntratt han är då! ;)

Måste komma över och mysa med lillvalpen snart. =)



URL: http://lisentott.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?