Vill ha!
Publicerat den

HM grejjerna jag fick i fredags var inget bra alls! Klänningen och tunikan jag visade på bild skulle inte komma för ens i JUNI. Och pudriga linnet var jätte jätte stort! Hade tre andra tunikor också som alla var förstora. Tråkigt för jag beställde ju M som jag brukar på det mesta. Som tur är så tog jag stl 36 på de som kommer i juni och det som jag ville ha av de andra fanns att byta!

Men nu har jag gått vidare till att jag vill ha ett par bra (snygga) stövlar.
Dessa har jag vart och provat idag men de satt inte så bra som jag ville. Alla stövlar jag provat är alldeles för långsmala. Det gör jätte onte i fötterna om man inte har rätt stl på stövlar.
Sen var dessa väldigt dyra, 1095 kr och det är utan strumpan. Den kostar extra 395 spänn! Så jag tror jag letar vidare...




...Eller jag vet inte, de är ju så snygga, ska man ha dem ändå kanske... Å inte handla nå mer efter löning?




Lisa

Riktigt fina! Letar också stövlar men tänker nog inte lägga mer än 600kr på ett par. :P



URL: http://lisentott.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?