Zeke
Publicerat den

Igår var lilla valpen våran jättegosig och inte riktigt lika monstrig som han brukar vara på kvällningen. Håller på och övar lite smått på att sitta fint och vacker tass. Vet inte om det finns någon speciell ålder de borde uppnå innan man övar på riktigt... Men sitta fint funkar jättebra nu iaf. och när han får mat i skålen sin så sitter han fint tills vi säger varsågod. NÄSTAN varje gång funkar det, lite tveksamt i vissa fall.;) Han är ju bara en valp/bebis än, så jag tycker han är jätteduktig redan nu ja! Om några månader tänkte jag gå på valpkurs med honom också, blir väl i april eller maj skulle jag tro. Får öva lite nu innan så vi kan "impa" lite på instruktören och de andra mattar och hussarna.

Ska lägga in lite fler bilder på gobiten ikväll när jag sitter vid rätt dator tänkte jag. Nu ska mormor få se vad stor han blivit!




Kicki

Du kan absolut börja träna sitt nu. Men gör de på ett roligt och possitivt sätt,med godis och mycket beröm. Ett bra sätt är att ta en godis framför nosen och sakta föra godisen uppåt bakåt och när rumpan nuddar backen ge godis och beröm. Ett litet tips bara.

Kramar Kicki



URL: http://www.baraboxer.dinstudio.se


Anette

Jaa, det vill mormor!! Längtar såå efter go biten.

Och även efter min fina roliga dotter, och snälla svärsonen.

Fått småskratta här på fm, när jag läst din blogg.

Och vad fina kläder du visade...ev. mamma härmas med den vita klänningen, hihi.

Sköt om er!

Puss o kram! mam./mormor/svärm.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?