Grinchen
Publicerat den

Ser i de flesta bloggarna jag läser nu att de tjuvstartas med julpyntning överallt. Kul tycker jag! En anonym kommentar (läs Linda?) jag fick nyss sa att jag är julgalen. haha  Kanske jag är också. B har tyckt lika förr och påpekat att det inte behöver bli för mycket...- Men han har ändrat sig! Han ser fram emot allt med julen nu, de märks tydligt. Grinchen har blivit snäll! Hahaha Riktigt så illa var han inte innan men kul iaf. Så jag kan kanske ta Grinchen ur dig med Linda :P


Idag har jag varit duktig och fortsatt med spacklingen i lillrummet. Nu börjar vi komma nån vart. Så var jag över till min lilla mor och fikade lite. Så kul att bo så nära mamma igen!

Såg att mitt inlägg om helgen försvann eller nå?? Fredag var det film med vänner och lördagen var det middag hos Bs mormor och morfar med hans mamma och pappa och syrra också. Gott och trevligt som alltid! Sen fick B och jag för att gå på krogen, bara vi två! Vi hade jättekul, dansade och pratade och skrattade. Men vi har alltid kul tillsammans faktiskt. Glömde såklart kameran på middagen så bilder kommer sen...

Söndagen var det ju alla pappors dag. Så vi åkte runt och firade med både mat och fika. Händelserik helg så inte så konstigt att renoveringen fick vänta ett tag.

Igår hade min lilla Zekis magsjuka också. Spydde och dålig i magen både innen och ute. Stackarn kunde inte hålla sig på natten. Han fick lite fil så blev han lite piggare och mot kvällen var det extra livat istället. -Mycket bus att ta igen. Och hur kul är det inte med SNÖ då?!!

Nu ska jag ta och koka lite potatis och laga fisk på nå vis.



Lisa

Haha jag frågade ju inte dig heller så det är lugnt! ;) Måste ses snart!!



URL: http://lisentott.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?