Sämst på att blogga
Publicerat den

Är riktigt dålig på att blogga faktiskt, dålig på att sitta vid datorn överhuvudtaget. Om det inte vore för att min sambo sitter vid datorn varje dag så skulle jag nog inte ens slå på den. Sitter aldrig med face book så jag missar jämt inbjudningar som jag får där. Förstår inte att folk envisas med att skriva allt viktigt där!?

Jag är så dålig på att sitta vid datorn så jag har nästan helt tappat kontakten med en nära vän som flyttat utomlands. Hur trist som helst!
Får väl ta tag i face book och lära mig det så jag kan prata med folk där...

Annars så är det ju rätt skönt att inte känna att man behöver uppdatera sin blogg flera ggr om dagen, det kommer jag kanske aldrig att börja göra varje dag. MEN man vet ju aldrig =)


Haft det mysigt med tjejgänget på cafe i några timmar på eftermiddag/kvällen. Så skönt att få fnissa loss ju! Nu blir det sängen för jag ska komma upp i tid imorgon och ta tag i lite saker och träffa Becca på stan.

Natti natti



lindaaa

Ida ta tag i Facebook och sluta mobba mig för att jag är grinchen ;-)



Lösenordsbytet blir senare.

Puss på dig bästa du :-)



URL: http://lindasmith.blogg.se/smith


Helenas Hem -Om livet på landet

Hej på dej.

Nä det där med facebook orkar jag inte med. Så jag har aldrig varit med där...lite rädd för att fastna också. Bloggen älskar jag att uppdatera, men det tar ju lite tid och jag behöver inte lägga ner mer tid på att sitta vid datorn känner jag. Så jag valde bort det. Verkar lite ovanligt nu för tiden... :)



Ha en skön fredag!

KRAM



URL: http://blogg.helenashem.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?