Veckan slut.
Publicerat den

Gud vilken vecka det har varit! Mycket blandade känslor, vilket jag INTE är van vid. Eller ja egentligen är det ju hela lördag och söndag kvar men de är så mysiga så de vill jag inte räkna med denna vecka som jag bara vill ska vara över nu!

Var iväg och jobbade några timmar tidigare idag, var i bomhus så jag passade på att hälsa på min lilla pappa och så kom Eva hem sen också. Så mysigt att bara sitta och snacka massa och planera lite inför julen.
Inte lätt att få julen att gå ihop när man har tre familjer som man vill hinna vara hos...
Säger som Eva att det brukar alltid bli bra tillslut iaf.=)

Igår var Carro och Tom och deras lilla gryn hem till oss på mat och lite snack, så himla kul! Tack för en bra dag!

På onsdag kom Therese och Malin hit och åt våfflor med mig. Så fick jag smakråd om vilka tapeter vi ska ha i lillrummet också. Skönt med tjejkompisars råd ibland!

Äh, när jag tänker efter så har det inte varit en sån dålig vecka iaf, bara lite väl mkt upp och ner kanske...=)


Lite bilder från torsdagen, tyvärr så ville inte kameran just då så de blev så suddigt...trist...men det är iofs inte så lätt ändå att få till en bra bild när lilla Samuel och Zeke busar. De leker så fint ihop faktiskt!



Riktigt kassa bilder, jag vet men vi kan ihåg att fota iaf för ovanlighetens skull.=)

Nu blir det kväller för mig. Natti natti






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?