Jag lever iaf!
Publicerat den

Har inte orkad blogg senaste tiden av lite olika annledningar... En av dom är att jag har haft så ont i munnen. Är en jäkla visdomstand som spökar... så nu måste jag äta medikamente för de då... (blir inge vin på lördag för Ida tydligen) Hoppas det går över till nästa vecka annars måsta jag kanske operera! USCH!

Som tur är så har man en fantastisk sambo som gör allt för att ta hand om mig när jag inte är på topp.
Idag kom han hem från affären med en sån här sötsak;) till mig!

Vitchoklad (som jag älskar) så står det "especially for you"



Och i lördag var vi ut i valbo för aytt B skulle köpa nya vinterjacka och skor. han hittade ganska snabbt de han ville ha och jag tyckte de va fint så de vas bra!=)
Men så var han så snäll så när jag provade en kofta på MQ som jag tyckte var för dyr så sprang han och köpte den åt mig medans jag stod kvar i provhytten! Min B är ju helt otrolig alltså! Även utan presenter såklart!

Den här är det fast en grå. Så J*kla FIN!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?