Borttappat?
Publicerat den

Jag beställde en del scrapbooking med massa fina julpappaer och stälpar, var väl ca 14 dar sen nu. Betalat och allt har jag, men var är paketet!? Blir lite orolig nu faktiskt... Har mejlat butiken nu och hoppas att det kan ge mig något lugnande svar. Får hålla tummarna.

Sen kommer samma kille igen imorgon, samma som vart här förut och provat bilen 2 ggr tidigare. Enligt killen själv så skulle han komma på tisdag för att göra affärer... Så det hoppas jag att det slutar med också!

Idag har båda jag och B haft fullt upp med massa doningar här hemma. B med bilen och jag med tvätten... Så jag glömde att fota köket, för det känns som man bör göra det i dagsljus.

Blir himla himla sugen på att ta tag i lillrummet nu, men jag har lovat att hjälpa mamma med tapetsering där hemma först. Måsta nog ta ett projekt i taget så att jag inte ledsnar. Men jag röjde massa därinne igårkväll iaf så man kan åtminstone sitta och scrappa ordentligt där nu. Även om det inte ser speciellt fint ut.


Bjuder på en "dagens outfit"-bild idag!



Sov gott!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?