Brödfödan
Publicerat den

Nu har man jobbat och gjort rätt för sig idag iaf! Det är så skönt att jobba på fredagar, då känner man att det är helg på riktigt sen!
Så är mina 2 älsklingar hemma och det är extra mysigt att komma hem då.
Nu käkar vi chips och dip och B försöker lära mig alla superduperskitbraiga extra funktioner på hans nya förstärkare. Jag tycker sånt är såå onödigt och tråkigt. Men biter man ihop och lyssnar så kan jag alltid ta det på tal sen när jag behöver hans råd om typ inredning eller kläder...hehe (Inte för att jag egentligen behöver hans råd, men ändå)

Gud va jag längtar till Thailand nu när det regnar ute! Men det ska ju bli jul först! Blir så påtagligt att julen närmar sig när det bokas julbord för fulla muggar på alla restauranger... Mysigt!
NU: film






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?