2a advent
Publicerat den

B va så söt imorse;
-Ja imorgon får du tända det andra ljuset...
-Nej gubben, idag får man det.
-Fan! Helgen går så fort.

Sant! B kommer att jobba bort i några dagar nu så då kommer vi inte ens att kunna prata så mkt i telefon...=( Men jag ska själv jobba lite så tiden går nog fort...Jobbade hela fredagen och lördagen så därför försvann helgen...

Jag tittade iaf på Eclips i fredags, och jag ÄLSKAR verkligen dessa Twilight filmerna!!! Igår tittade jag på alla tre i ett kör. Alltså 3an igen till och med! Älskar kärleken och hela stämningen i filmerna, älskar ALLT med dem! Måste vänta ända till november 2011 till nästa film som är Break of dawn del 1. Kan knappt bärga mig!=)

Idag kommer svärföräldrana och svägerskan med hundarna hit på middag. De är ju så nyfikna på lillrummet efter renoveringen. Inte så himla mkt att se egentligen men kul att de kommer hit är det!

Ska greja lite här hemma nu innan bara.











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?