Ingen kamera
Publicerat den

Kameran är fortfarande hos svärföräldrarna trots att vi varit dit flera gånger. Trist! Tror att det inte bara är hundar som har dåligt närminne=)

Idag har det varit en riktig pysseldag för det har varit för kallt för Zeke tom. Stackars liten. Tror jag ska fixa en tjockare overall till honom i helgen. Om jag honner för jag ska jobba både imon och på lördag.

Första julklappen blev avklarad igår! Jippie! =) Nu är det på G. Fast det var till mamma som är lättast att köpa till. Var med syrran på stan och hon är ganska lätt hon med för hon ville ha något i var enda affär vi var in i tror jag.
-Åh den är här önskar jag mig,
-Åh den HÄR vill jag ha!
Måste väl ner på stan snart igen så jag inte glömmer allt hon ville ha. Fast en sextonåring som är väldigt lik mig själv är ju inte så svårt. Ska nog klura ut något...



Min fina syrra slutade Nian i år! Hon blir ju så vuxen, min lilla lilla Maja.

Så här brukar vi hålla på: (Men kolla fort innan hon får reda på detta, hehe)

Fråga min inte varför det är liggandes?

Vi var iaf i fjällen här, slitna och slutkörda... Hon väntar iaf på att jag ska knäppa nån gång, men jag filmar...Om ni inte förstod det...=P




maja

men iiiiida domdär bilderna får du inte lägga ut !!! hahaha



och filmen går inte att kolla på? det står att det är ett privat videoklipp...

puusss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?