sova kanske?
Publicerat den

Nattuggla som jag är så sitter jag uppe än! Fast jag hoppade faktiskt i säng för ett tag sen men jag är för rastlös så jag surfar runt lite istället. Insåg att jag måste fixa till bloggen ordentligt utseendemässigt. Inom en snaaar framtid =) Får väl bli efter jul då det är så mycket ändå nu. Men jag tyckte att bilderna som jag lägger ut inte ska vara så stora kanske? Aja tar det sen som sagt...

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen; jag är en grubblare! Grubblar lite över veckan som gått och hur man ska hinna allt innan jul nu! Åker på kryssning med mamma och syrran på söndag. Ska bli jättekul att få "umgås bara vi tjejer" som min lillebror sa. Angående grubblandet så pratade jag med en kompis här på kvällen och det kändes så mkt bättre bara att få surra lite och stötta varandra. Visserligen så svävar nog hon på moln nu, för hon fick sin andra son i tisdags! Grattis till en andra liten prins!

Jag har iaf kommit fram till att om man funderar på vad som känns jobbigast för stunden så brukar det inte kännas så jobbigt längre. Man kommer på att man har det ganska bra ändå!

Jag är så tacksam för min fina familj och vänner! Jag är ju Rätt så rik egentligen!

B berättade ju om en kille på sitt jobb som sliter och kämpar för att försörja för sina, rätt så små, syskon. De har ingen mamma och pappan i livet och styvpappan skiter i dem totalt (var något i den stilen) Och den här killen är bara strax över 20 år! Helt otroligt vilken kille tycker jag.

Det är så hemskt att man behöver höra andras tragedier för att man ska uppskatta det man själv har!

Nej nu är jag jättetrött! jag gick ju upp före 6 för att jag skulle jobba!

Natti natti






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?