Listan...
Publicerat den

Ja jo jag hade iaf en lista, men inte mycket hanns med...
Var över till Bs familj och åt mat och fikade. Så kom ju jag på att jag vill ha granbarr att dekorera lite saker hemma med. Så jag och Maria, Björns syrra, drog på oss stövlarna och tog med oss ficklampa och hundarna och traskade ut i skogen på deras baksida. Fick med mig hem en del iaf så nu har jag gjort en krans att ha på bordet med små ljushållare på. Ja slänger in en bild imorgon.

Angående det där med julpyntning så gör man ju väldigt olika från familj till familj. Jag tycker man kan ta fram en del redan nu i november, som lite mer ljuslyktor och kransar. Men då är ju inte så mycket av mina saker julröda heller. Tomtarna åker fram ca första veckan i december. Men jag vill ju ha ganska juligt första advent för det tycker jag är speciellt. Vi har en tradition att äta middag hos min pappa då såom har blivigt lite helig.=)
Jag gillar iaf att julpynta och redan vid Lucia tar jag fram granen och allt annat så då blir det klart.
Jag tar bort alla julsaker innan nyår för jag tycker det är roligare med pynt innan jul, inte efter. Blir så less och tycker det är rätt tråkigt att ta undan allt så jag gör det fort medan man ser fram emot det nya årets firande!

Japp sen var det ju de där med julbaket, de håller jag i stort särr på med redan från nu...=) Ska jaga billigare saffran bara.

Köpte denna av mina kusiner som sålde jultidningar, den är ett riktigt bra tips till julbaket!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?