ja jag kör väl nu då...
Publicerat den

...Tänkte att jag skulle skriva av ma lit nu då va...

Det är så tråkigt när Löfman är borta en lördag! Vart liksom inte som jag tänkt mig den här lördagen, vart lite stressig...men jag har hunnit med:

-tvätta, min egen lilla ynkliga tvätthög,mattor, samboms 40 jalingar och 11111 t-shirtar (som för övrigt är ett mysterium hur han hinner skita ner på dom 3-4 timmarna han är hemma mellan jobb och sömn) +att jag tvättade mammas kläder mm, då hon inte hitta sin tvättstuga.haha va roligt de lät...

-träffa bror min (han stack ju till linköping i augusti för att söka rikedom och berömelse...haha) *läs plugga*

-trösta en kärleks sjuk lilla syrra medas vi tröck ner godis i (våra egna) halsar som man gör för att göda gässen...

-tvätta rent zekes öron med tvål, vatten och ca 35 tops och 3 spyor senare var de rena igen...
Har aldrig sett så skitiga öron förr för jag brukar hålla efter lillkillen hygien jäkligt noga. Bara så ni vet!=)

-Började titta på Aladdin men jag ledsnade då jag nyligen redan sett den. När man var yngre kunde man ju titta på samma film typ varje dag... -inte så kul längre...


Men det har ändå vart en ganska mysig dag, fick ju träffa bror och hans Sara och så fick jag äta mammas tillsammans med syrran,mamma å B. Jens hade inte tid att stanna så länge...



Nu ska jag strax hoppa i sängen.
En sak bara, det är mycket roligare och framförallt lättare att komma till skott med badrumsfixet innan man ska sova, om man har nya och bra grejer i badrumsskåpet....

Natti natti










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?