Lite efter...
Publicerat den

Är lite seg med uppdateringar jag... Har haft mycket annat i helgen. Sen håller jag på och lägger upp massa kläder och prylar på tradera. Tror inte jag får så många kronor för grejerna, men om jag ändå inte vill ha den och det bara tar plats så är det ju bättre än att slänga de.

Jäklar vad löven har blivit oranga nu! tom jag tycker det är lite läckert!=)

Börjar bli riktigt kallt nu också så jag fundera vad man ska ha på sig nu för tiden. Tittar runt och överväger en ny jacka. Gillar denna marinblåa från Nelly 2199:-


Turnpike Hooded Hedley SEK 2199, G-star - NELLY.COM


 

Och dom andra tre från H&M. Oliv gröna och svarta för 399:- Billigt!

Och svarta kappan för 699:-

 

Men man lär väl rota fram de jag har först och se vad/om jag behöver en ny jacka.

Vem vet, jag kanske blir rik på mina tradera annonser!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?