Lördag+söndag kväll
Publicerat den

Hade en toppenskön dag igår, precis så en lördag ska vara tycker jag. Lugnt och bara dona lite hemma på dagen, sen göra sig ordning lite för födelsedags firande med middag och massa prat med tjejerna. Johanna hade gjort så god mat och efterrätten var så god så den har jag gjort till mig och B för ikväll tom. Vit chokladmousse med lime, och jag bytte hallonen mot hackad daim. Så är det ju Ensam mamma nu då!

(Är det bara jag eller saknas det lite spänning eller någonting i årets ensamma mammor? Kan inte sätta fingret på vad det är, men det är något som gör att det inte är lika intressant i år...)
Har vart ute i hemlingby i gfina vädret idag med lilla Zekisen medan B drog till gymmet. Slog mitt personliga rekord idag! sprang sammalagt 6,5 km och gick 1 km. och då var det ändå bara 2 korta pauser emellan när jag joggade! Värkar lite konstigt hur jag höll på kanske men jag hade ju hunden med som vill rastas i lugnan ro i skogen.=) Så imorgon eller på tisdag så SKA jag springa hela 5an utan stopp. så de så.

Känns ju lite bättre att skriva om detta eftersom jag är inne på min tredje efterrätt just nu!=)hihi

Så här såg det ut hemma hos oss för några minuter sen iaf:



Vitchokladmousse och trocadero blev det.
Blev några extra över, så mamma och maja fick en varsin, tom B tyckte det va riktigt gott och han är ändå rätt svår att tillfredställa när det gäller sötsaker. -Blir FÖR sött säger han...


Note to self: Hitta en till liten hjärtskål i rosa!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?