Spontan shopping
Publicerat den

Jag tog cykeln till jobbet igår. Va lite slirigt men det gick bra-och snabbt. Jag hade 20 min att slå ihjäl innan jag börja. Vilket betyder oftast att min plånbok får lida! hehe

Jag köpte världen sötaste rivjärn på Åhlens. Vi var faktiskt i behov av ett nytt då det gamla har rostat så mkt. (så du vet mamma) Sen blev det lite påsk saker också. Jag tänkte börja påskpynta tidigt detta år för vi är nog i fjällen i påsk...
Detta handlade jag:

Prinsessrivjärn, rosablommiga servetter, gula prickiga servetter, kökshanduk, vinkork?-varför köpte jag den? -äggkoppar och det lilla ägget mellan servetterna blir en söt handuk när den läggs i blöt, med samma motiv som kökshandduken. Fina grejjer va!

Sen köpte jag glittersprej som jag ska ha till påskfjädrarna i riset. Det tror jag bli läckert!



Anette

Gumman min! Va gulliga saker du köpt! Inget onödigt,

eller....?

Ang.rivjärn...är det något jag köpt, som rostat sönder?? Isåfall skulle ni hojtat till! Det nya var väldigt gulligt iaf.

Var rädd om dig!

puss å kram! mam.



URL:


ida cavallin

Hej lilla mamma! Nej du har inte köpt det=) De är gammalt sen jag flytta hemifrån och det har körts i diskmaskinen många gånger. De nya ska jag vara rädd om... Inget som vi fått av dig har varit dåligt på något sätt!

Puss puss lilla mor!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?