trötter...
Publicerat den

Gud vad vi har härjat runt idag, uträttat både det ena och de tredje. Men som Bs sa: -Gud va nyttig man känner sig när man tar tag i saker.=) Så sant.

Blev sen middag idag, men god lasagne blev det iaf. Blir så lyxigt när man har i rödvin...

Till en helt annan sak nu. Har lagt märke till att "folk" är rätt ivriga på att fråga varanda om det "är barn på G". Jag har säkert själv frågat någon det någon gång. MEN jag tycker faktiskt att det är en ganska privat sak för att gå och kasta ur sig bara. Man frågar ju inte folk om deras sexliv till exempel. Så varför är det ökej att fråga folk om de håller på och skaffar barn. Spelar ju inte någon roll hur man formulerar frågan för det är iaf en privat saker tycker jag. Läste en av storbloggarnas blogg för ett tag sen då hon skrev om just detta. De hade försökt skaffa barn i några år och inte lyckats. Inte blir det väl lättare för att folk pikar om det är dax snart.
Sen jag läste de om skrev om detta så anser jag också att amn ska nog vara försöktig med att fråga folk en så känslig sak. Nog om det, nu ska jag titta på Lyxällan men sen ska blogga lite till.=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?