Besök
Publicerat den

...Eller ja vi har kidnappat Bs familjs Eddie idag, som är en mellanpudel. Blev även hemlingby idag så hundarna fick springa av sig...

Hade tänkt lägga upp lite bilder idag men det hanns inte med. Tänkte fota lite i skogen imorgon med B och vovvarna. Vi planerar att ta med oss fika och mysa lite i höstskogen med hundarna å så.

Jag som ALLTID hatat allt vad höst och skog heter. Men nu så är jag ute flera gånger i veckan...
Tycker det luktar illa och blir slämmiga löv på marken, ruttna är de också och vem vet vad för vidriga varelser som gömmer sig önder löven... Inte blev det bättre för att man alltid, i skolan och på dagis, va tvungen att "plocka löv" eller rönnbär för att göra äckliga halsband av! Stackars alla föräldrar som måste tacka och berömma sina barn som kommer med dessa snuskiga "konstverk" haha

Så med dessa ord säger jag god natt för idag:

Sluta tvinga ut barnen i skogen bara för att det blir höst, titta på film istället som hösten är till för!


(Lisa, du kan väl tänka lite extra på detta, eftersom du blir lärare snart, hehe)



-Inte skitlätt att ta bild med två vildar...



Lisa

Haha absolut. Ska påverka mina kära lärarkollegor nere på förskolan. Så kul, jag ser mig dig framför mig hoppar över de äckliga löven. ;) Hihi hösten som är så underbar. Det blåser till och löven flyger och man kan andas in så frisk luft. =)



URL: http://lisentott.blogspot.com


Anonym

hehe ja om de vore så, haha så vore de kul. riktigt så gör jag nog inte. (man har ju stövlar nu) Tycker bara att man kan ju andas friskluft året om, så varför göra det när allt ruttnar ute... Men sen är det väl rätt skönt att vara i skogen har jag ju upptäckt nu.=)



Förresten så, Ja nu måste vi ses snart, i verkligheten!=)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?