Körigt värre
Publicerat den

Gud vad jag har flängt den senaste veckan.
Vi få se denna vecka om jag får ett glatt besked gällandes jobb... Även B har eventuellt ett bra besked att vänta.
Idag kommer en kille för andra gången och kollar på bilen, hoppas han köper den!
Nästan så man inte vågar tro att 3 braiga saker kan hända oss så tätt. *peppar peppar*

Men iof så har jag ju blivit rik på mina tradera auktioner så den gör ju inget om inte allt bra slår in nu.hehe
Fick faktiskt ut några HUNDRA för mina gamla kläder och några prylar som jag inte kommer sakna!
Men det är riktigt jobbigt att sitta och hålla på packa och mejla runt fraktkostnader osv. Tror iaf att jag tar en paus från tradera ett tag nu.

Jag återkommer med uppdateringar ikväll. Tänkte även lägga ut bilder på köket nu när det är klart.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?