Pysseldax!
Publicerat den

Hittade av en slump en sida som hade 50% rea på allt i webb butiken i fredags, och bara den fredagen! Vilken lyckoträff va! Scrapoutlet heter sidan iaf...

Betsällde massa fina nya julpapper, lite rosor och blad, blandade nya brads som ser ut som nyckar och lås, massa dekorationer, men framför allt så blev det nya Magnolia stämplar! Eftersom alla inte vet vad det är som är så speciellt med dom så ska jag tala om det: DE ÄR SÅ SÖTA!

Dessa är några av de som flyttade hem till Cavalöfmalin idag:



Söta va!?
Dem ät ju så himla användbara också!
Sen gjorde jag en fiffig lösning till alla mina promarkers som jag färglägger stämplarna med, kan visa den imorgon om jag hinner. Ska hjälpa mamma att tapetsera syrrans rum och så ska jag jobba.

Nu: sängen längtar efter mig!=) Natti






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?